Foto van de Maand

Hier kunt u de Foto van onze Maand bekijken.

Als foto's van de maand oktober 2023 van "Focus op Nederland" is gekozen voor "fiets" van Hans van de Sande uit Udenhout. We feliciteren Hans met het maken van deze mooie foto.

Inzenden foto's voor de "Foto van de maand"

Voor de volgende foto-expositie mogen niet meer als 3 foto's per maand ingezonden worden voor de foto van de maand. De foto's dienen van een recente datum te zijn en mogen niet eerder elders geëxposeerd zijn. De bestandsgrootte van de foto's dient minimaal 4760 x 3590 pixels te zijn.

Door foto's in te zenden worden de foto's Voor Fotoclub Focus Udenhout rechtenvrij en stem je er mee in dat je foto's worden gebruikt voor plaatsing op onze websites en in andere door ons geselecteerde media. Blijf de aankondigingen in de regionale bladen, op site van “Udenhout-Centraal” “Fotoclub Focus Udenhout” en “Focus op Nederland” volgen!

Er wordt elke maand weer een foto van de maand gekozen en gepubliceerd, te beginnen met oktober 2023. Het is nu weer herfst, een van de mooiste seizoenen om foto's te gaan maken in de natuur met al die verschillende kleuren.

Foto van de maand oktober 2023, fiets van Hans van de Sande uit Udenhout.

Foto van de maand september 2023, buitenkeuken van Peter van Kollenburg uit Biezenmortel.